کتابخانه اختصاصی فاطمه بیدگلی

از گنجینه و دانشنامۀ تخصصی رشتۀ مهندسی صنایع
پرش به: ناوبری، جستجو

درباره کتابخانه[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نا م و نام خانوادگی.jpg
من فاطمه بیدگلی، دانشجوی کارشناسی دانشگاه علم و صنعت هستم. زمینه صنعتی مورد علاقه من بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ است. در این کتابخانه، فایل های آموزش تحلیل های بورسی و مطالب کاربردی دیگر گردآوری شده است.

راه تماس با من: fateme.b1377@gmail.com

بورس[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان فایل توضیحات
کتاب راهنمای جامع امواج الیوت پرونده:ElliottWave Mohebi.pdf کتابی بسیارعالی برای یادگیری امواج الیوت ازاستاد محبی
آموزش تحلیل تکنیکال نیماآزادی پرونده:Technical NimaAzadi.pdf دراین فایل آموزش جامع تحلیل تکنیکال بصورت درس به درس و با مثال های متنوع آورده شده است.

(پیشنهاد میکنم این فایل را بصورت موازی با14 فایل ارائه شده درزیر پیش ببرید تا مطالب بطورکامل جابیفتد.)

آموزش تحلیل تکنیکال سری اول پرونده:001bidgoli.pdf آموزش تحلیل تکنیکال استاد صمدی که در14فایل ارائه شده است.
آموزش تحلیل تکنیکال سری دوم پرونده:002bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری سوم پرونده:003bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری چهارم پرونده:004bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری پنچم پرونده:005bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری ششم پرونده:006bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری هفتم پرونده:007bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری هشتم پرونده:008bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری نهم پرونده:009bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری دهم پرونده:0010bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری یازدهم پرونده:0011bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری دوازدهم پرونده:012bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری سیزدهم پرونده:013bidgoli.pdf
آموزش تحلیل تکنیکال سری چهاردهم پرونده:014bidgoli.pdf
مقدمه ای بر تحلیل بنیادی پرونده:مقدمه ای بر تحلیل بنیادی1.pdf
پرونده:مقدمه ای بر تحلیل بنیادی2.pdf
پرونده:مقدمه ای بر تحلیل بنیادی3.pdf
تحلیل بنیادی1 پرونده:بنیادی 1.pdf فایل های بسیارمفید آموزش تحلیل بنیادی
تحلیل بنیادی2 پرونده:بنیادی 2.pdf
تحلیل بنیادی3 پرونده:بنیادی 3.pdf
تحلیل بنیادی4 پرونده:بنیادی 4.pdf
تحلیل بنیادی5 پرونده:بنیادی 5.pdf
تحلیل بنیادی6 پرونده:بنیادی 6.pdf
تحلیل بنیادی7 پرونده:بنیادی 7.pdf
اندیکاتورها پرونده:Indikators-www.bourseiness.com .pdf بمنظور تفهیم بیشتر آورده شده است.
ترجمه کتاب داینامیک تریدینگ رابرت ماینر پرونده:ترجمه کتاب داینامیک تریدینگ رابرت ماینر .pdf
آشنایی با اطلاعات مالی پرونده:کتاب آشنایی با اطلاعات مالی.pdf

تحقیق‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تحقیق فایل تحقیق توضیحات
تحقیق سری دوم پرونده:تحقیق سری دوم بیدگلی.docx
تحقیق سری سوم پرونده:تحقیق سری سوم بیدگلی.docx برای مشاهده موضوع دوم که فیلم و انیمیشن انرژی خورشیدی است به قسمت فیلم ها مراجعه کنید
تحقیق سری پنجم پرونده:تحقیق سری پنجم بیدگلی.rar

تمرین‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمرین فایل تمرین توضیحات
تمرین سری اول پرونده:تمرین سری اول بیدگلی.pdf
تمرین سری دوم پرونده:تمرین سری دوم بیدگلی.docx
تمرین سری سوم پرونده:تمرین سری سوم بیدگلی.docx
تمرین سری چهارم پرونده:تمرین سری چهارم بیدگلی.docx
تمرین سری پنجم پرونده:تمرین سری پنجم بیدگلی.docx
تمرین سری ششم پرونده:تمرین سری ششم .pdf

مقالات[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان مقاله نویسندگان فایل مقاله چکیده
تاثیر بکارگیری تحلیل های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال مجید فانی- سیدمهدی جلالی-شادان وهاب زاده پرونده:JR BMJI-11-42 011 9027000 .pdf امروزه ظهور خدمات مبتنی بر وب مانند تجارت الکترونیکی، بانک داری الکترونیکی و موارد مشابه موجب ایجاد تغییرات اساسی در روش زندگی انسان­ها شده ­است. وب یک رسانه ارتباط مستقیم با هزینه کم را برای ارائه خدمات کسب ­وکارها به مشتریانش فراهم می­ کند. هدف از این پژوهش مطالعه تاثیر بکارگیری تحلیل­ های مبتنی بر وب برای سنجش عملکرد و بهینه­ سازی بازاریابی دیجیتال شرکت ­های دیجیتال محور در تهران است. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر رویکرد کمی و از نظر روش توصیفی- همبستگی است. ابزار جمع­آوری داده ­ها در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته است که با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی انجام شد. جامعه آماری این تحقیق مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت­ های تجاری تحت وب در شهر تهران می­باشند که پرسشنامه بین110 نفر از مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت­های تجاری تحت وب در شهر تهران پخش شد  و جمع­آوری شد. برای بررسی تحلیل داده­ ها از مد­ل سازی معادلات ساختاری واریانس محور توسط نرم افزار Smart Pls  استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده ­ها نشان داد تحلیل­ های مبتنی بر وب بر سنجش عملکرد بازاریابی دیجیتال و بهینه­ سازی بازاریابی دیجیتال تاثیر مثبت و معنی دارد، بنابراین برای بهبود عملکرد و بهینه سازی بازاریابی دیجیتال نیازمند توجه به خدمات مبتنی بر وب است.
بازاریابی دیجیتالی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده آیه ویلکی -

حسین عماری -

حسین قره بیگلو

پرونده:JR JRMA-5-16 002 9026985 .pdf با توجه به پیشرفت های سریع رسانه های دیجیتالی، فرصت ها و درآمد های جدیدی برای تبلیغ و بازاریابی ایجاد شده است. امروزه بازاریابی دیجیتال رشد بالایی داشته و میتوان از آن به عنوان یک روش نو ظهور بازاریابی یاد کرد که لازمه ترفیع برند استفاده از تکنیکهای نوین رسانه های دیجیتال است به همین دلیل میتوان با استفاده از ابزارهای بازاریابی دیجیتال به خوبی نام و نشان یک محصول یا خدمت را به خوبی به مشتریان هدف انتقال داد. محیط دیجیتالی به مصرف کنندگان کمک میکند تا با فراهم کردن انتخاب گسترده، ارزیابی اطلاعات دقت و مقایسه کالا زمان کمتری را صرف تصمیم گیری نمایند. تحقیق حاضر با هدف بررسی بازاریابی دیجیتالی و تاثیر آن بر رفتار مصرف کننده در بین مشتریان کارخانجات غذایی مزمز تهران انجام گرفته که نمونه ای 385 نفری انتخاب شده است. نوع تحقیق در این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد. از آزمون همبستگی پیرسون برای بررسی ارتباط بین متغیرها و از آزمون رگرسیون برای بررسی میزان تاثیر آنها استفاده شده است. نتایج نشان میدهد که بین بازاریابی دیجیتالی و رفتار مصرف کننده در خطای 5 درصد، رابطه معنادار و مثبتی وجود داشته و تاثیرگذار است، همچنین بین آمیخته بازاریابی دیجیتالی طبق نظریه دنیس7C و رفتار مصرف کننده به جز مولفه خدمت و اولویت دادن به مشتری، با بقیه ابعاد رابطه وجود داشته و تاثیر پذیر است

کتاب ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان کتاب فایل کتاب توضیحات
تئوری احتمال شلدون راس پرونده:Ehtemalsheldon.com .pdf
حل المسائل تئوری احتمال شلدون راس پرونده:Amar-halal-ras madsg.com .pdf
Applied_Statistics_and_Probability پرونده:Applied Statistics and Probability.montgomery.pdf کتاب آمار دکتر مونتگومری
حل المسائل آمار لیبرمن پرونده:حل المسائل.pdf
کنترل کیفیت مونتگومری پرونده:QC.Montgomery.pdf
Blank 2008 Basics+Engineering+Economy پرونده:Blank 2008 Basics Engineering Economy.pdf
کتاب اقتصاد مهندسی اسکونژاد پرونده:@unisbook.pdf
حل المسائل اقتصادمهندسی اسکونژاد پرونده:حل المسائل اقتصاد مهندسی.rar
کتاب ارزیابی کاروزمان فصل اول پرونده:WM1.pdf
کتاب ارزیابی کاروزمان فصل دوم پرونده:WM2.pdf
کتاب ارزیابی کاروزمان فصل سوم پرونده:WM3.pdf
محاسبات عددی نیکوکار پرونده:محاسبات عددی نیکوکار .pdf
محاسبات عددی بابلیان پرونده:محاسبات عددی دکتر بابلیان .pdf
Industrial Engineering Handbook پرونده:Industrial Engineering Handbook(www.prozheha.ir).pdf
کنترل پروژه دکتر شیرمحمدی پرونده:کنترل پروژه شیرمحمدی.pdf
John_Wiley_&_Sons_Danielle_Stein پرونده:John Wiley & Sons Danielle Stein.pdf Using Excel for Business and Financial

Modelling

Data analytics in project management پرونده:Data analytics in project management (2019).pdf کتاب "آنالیز داده ها در مدیریت پروژه" از سری کتاب های آنالیز داده های انتشارات معتبر CRC است. هدف اصلی کتاب نشان دادن اهمیت آنالیز داده های پروژه و نقش آن در تصمیم گیری مدیران است. تمرکز کتاب بر جمع آوری داده های صحیح و دقیق، شناسایی شاخص های درست، روش درست آنالیز و مهم تر از همه استنباط درست از نتایج آنالیز است.

کتاب به آنالیز داده ها در مدیریت پروژه و مدیریت پورتفولیو می پردازد و ضمن تاکید بر آنالیز داده ها به عنوان یکی از کارکردهای دفاتر مدیریت پروژه راهنمایی هایی ارائه می کند. پس از پرداختن به کلان داده های پروژه و داده کاوی، به نقش و کاربرد آنالیز داده ها در رویکرد Agile و چهارچوب Scrum می پردازد.

Storytelling with data پرونده:Storytelling with Data .pdf یکی از گام‌های اصولی جهت موفقیت در پروژه‌های تحلیل داده، بهره‌گیری از متدها و اصول مصورسازی داده (Data Visualization) جهت ارائه نتایج‌ و خروجی‌های مدل‌های تحلیلی به ذی‌نفعان و مدیران می‌باشد.

در کتاب "داستان‌سرایی با داده" اصول و مفاهیم مصورسازی داده در محورهای زیر آموزش داده می‌شود.

*تحلیل مخاطبان و ذی‌نفعان

* آشنایی با کارکردها و قابلیت‌های نمودارهای تحلیلی

* انتخاب نمودار مناسب جهت مصورسازی اطلاعات

* طراحی نمودارهای تحلیلی

* شناسایی مشکلات رایج نمودارهای تحلیلی

کتاب آموزشی سئو برای همه پرونده:آموزش سئو برای همه.pdf

مطالب کاربردی[ویرایش | ویرایش مبدأ]

آموزش جامع نرم افزار ARENA پرونده:ARENA.pdf
آموزش کنترل فرآیند آماری با نرم افزار MiniTab پرونده:SPC with Minitab.pdf
 آموزش جامع نرم افزار گمز (GAMS) پرونده:آموزش جامع نرم افزار گمز (GAMS).pdf
مجموعه فایل های آموزشی "نرم افزار برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی ها WinQSB" پرونده:WinQsb.rar
آموزش پریماورا به زبان ساده پرونده:Keb Exploring Oracle Primavera P6 .pdf
آموزش نرم افزار داده کاوی Clementine پرونده:Clementine.pdf

فیلم ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

ردیف فیلم ها توضیحات
1 How do Solar cells work? فیلم های مربوط به انرژی خورشیدی و سلول خورشیدی
2 5Best Solar Panels in 2019
3 Increase Efficiency of Solar Panel Against Shading Loss With Bypass Diode Technology
4 ?How do solar panels work
5 ?What is Solar Energy
6 ?How do solar cells work

تصاویر[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان تصویر توضیحات منبع
5عامل روانشناسی موثر در ایجاد آگاهی ازبرند و وفاداری مشتری
5عامل روانشناسی موثر در ایجاد آگاهی ازبرند و وفاداری مشتری.jpg
عوامل موثر در برندآگاهی و وفاداری

#برندينگ_ديجيتال

1.رنگ ها
2.تجربه مشتری
3.تاثیر ارتباط اجتماعی با مشتری
4.شفافیت و سازگاری
5.داستان سرایی بصری
آمار و ارقام شبکه‌های اجتماعی در سال 2019
آمار و ارقام شبکه‌های اجتماعی در سال 2019 .jpg
میانگین مدت زمان هر پلتفرم به تفکیک:👇

فیسبوک: 58 دقیقه

اینستاگرام: 53 دقیقه

یوتیوب: 40 دقیقه

اسنپ چت: 35 دقیقه

توئیتر: 3 دقیقه

میانگین مدت زمان هر منطقه:👇

امریکای لاتین: 3:32

خاورمیانه: 3:12

آسیا و اقیانوسیه: 2:22

اروپا: 1:57

امریکای شمالی: 1:56

پنج کشور رکورد دار در مصرف به ترتیب:👇

فیلیپین،

برزیل،

کلمبیا،

نیجریه،

و آرژانتین

FameMass
آماروارقم شبکه های اجتماعی2019.jpg
به طور متوسط 2 ساعت 23 دقیقه در هروز از وقت مردم در شبکه‌های اجتماعی صرف می‌شود. این زمان در سال 2012 معادل 1 ساعت 30 دقیقه بوده که نمودار رشد آن در عکس قابل مشاهده است.🙂

🔹طبق گزارش %45 از مردم دنیا از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و %60 مردم به صورت مستمر از این شبکه‌ها استفاده می‌کنند.

 🔹در ماه گذشته %98 از مردم اذعان داشتند که از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده‌اند.

آمار و ارقام شبکه‌های اجتماعی در سال 2019 (3) .jpg
انگیزه مردم برای شبکه‌های اجتماعی:

بیشترین انگیزه برای حضور در شبکه‌های اجتماعی (%40) آگاهی از اخبار و وقایع برآورد شده است و کمترین انگیزه برای حضور در این شبکه‌ها (%30) حضور دوستان است.

برای تدوین استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی، چه اقداماتی باید انجام دهید؟
How-to-create-a-social-media-strategy .jpg
📌اهداف خودتان را تعیین بکنید:

برخی از اهداف مهم در رابطه با بازاریابی شبکه های اجتماعی عبارتند از: افزایش ریچ- افزایش تعداد لیدها-افزایش درآمد یا انتقال ترافیک به وب سایت

📌مخاطب هدف خودتان را تعیین بکنید:

برخی از روش های رایج تعیین مخاطب هدف عبارت است از هدف گذاری بر مبنای متغیرهای جمعیت شناختی، موقعیت جغرافیایی و علایق

📌پلتفرم شبکه اجتماعی مطلوب را انتخاب کنید:

اینکه کدام پلتفرم دارای بازدهی بالاتری خواهد بود بستگی به این دارد که مخاطبان هدف شما در کدام پلتفرم فعالیت دارند.

📌عملکرد خودتان را ممیزی بکنید:

عملکرد محتواهای منتشر شده خودتان را رصد کنید و ببینید کدام نوع محتوا، مشارکت یا Engagement مخاطبتان را بیشتر جلب می کند.

برای مطالعه بیشتر، به اینفوگرافی بارگذاری شده در این پست (به زبان انگلیسی) مراجعه فرمایید.

Social Media Today
چگونه تجربه مشتریان (Customer Experience) را بهبود بخشیم؟🤔
بهبود تجربه مشتریان.jpg
6 تا از بهترین راه‌های 👌 بهبود تجربه مشتریان :👇

1) شناخت بهتر مشتریان

2)  24 ساعته در 7 روز هفته در دسترس باشید (24/7) (247 نفره علی بابا 😉)

3) یک تجربه همه جانبه یکپارچه ارئه کنید

4) روابط را از طریق رسانه‌های اجتماعی رشد دهید

5) به مشتریان وفادار خود پاداش دهید

6) از تجزیه و تحلیل استفاده کنید که همواره از شرایط خود مطلع باشید.

برای اطلاعات بیشتر مطالعه فایل اینفوگرافی خالی از لطف نخواهد بود. (زبان انگلیسی)😊

Aivo
نسخه هشتم نقشه اکوسیستم کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ های ایران
نسخه هشتم نقشه استارتاپ ها .jpg
ECM