کتابخانه اختصاصی علی جاوید امین

از گنجینه و دانشنامۀ تخصصی رشتۀ مهندسی صنایع
پرش به: ناوبری، جستجو

درباره کتابخانه[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نا م و نام خانوادگی.jpg
من علی جاویدامین، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت هستم. زمینه تخصصی مورد علاقه من بازاریابی دیجیتال است. در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ رهنما کالج شرکت کرده ام و در حال حاضر مدیریت بخش بازاریابی دیجیتال استارتاپ گردشگری تورلین را برعهده دارم. در این کتابخانه، کتب و مقالات مورد استفاده درباره حوزه بازاریابی دیجیتال آورده شده‌است.

راه تماس با من: javidali1379@gmail.com

کتاب‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام کتاب نام نویسنده توضیحات
پرونده:2020-Influencer-Marketing-Playbook.pdf وبسایت معتبر Socialmediatoday.com در این کتاب به تفصیل درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و تغییرات آن در سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
پرونده:Ebook-Google-Tag-Manager-for-Beginners-Analytics-Mania-1.pdf analyitcsmania توضیح کامل و جامع درباره نحوه کار با Google Tag Manager، یکی از ابزارهای کاربردی حوزه دیجیتال
پرونده:How-to-build-your-online-business-from-0-to-10000.pdf Neil Patel این کتاب توسط Neil Patel ، یکی از ۳۰ کارآفرین برتر آمریکا نوشته شده است و در آن به طور مفصل به نحوه راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین و اینترنتی پرداخته شده است.

مقاله‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام مقاله فایل مقاله توضیحات
Social Media Calendar User Guide پرونده:Social Media Calendar User Guide.pdf در این مقاله به طور مفصل به نحوه به کار گیری شبکه های اجتماعی برای کسب و کار پرداخته شده است.

تمرین‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمرین فایل تمرین توضیحات

مقالات[ویرایش | ویرایش مبدأ]

سایت‌ها [ویرایش | ویرایش مبدأ]

تصاویر[ویرایش | ویرایش مبدأ]

بوم بازاریابی دیجیتال .png
راهکارهای مهم برای بازاریابی دیجیتال.png

سایر [ویرایش | ویرایش مبدأ]