کتابخانه اختصاصی علی جاوید امین

از گنجینه و دانشنامۀ تخصصی رشتۀ مهندسی صنایع
پرش به: ناوبری، جستجو

درباره کتابخانه[ویرایش | ویرایش مبدأ]

من علی جاویدامین، دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت هستم. زمینه تخصصی مورد علاقه من بازاریابی دیجیتال است. در دوره تخصصی دیجیتال مارکتینگ رهنما کالج شرکت کرده ام و در حال حاضر مدیریت بخش بازاریابی دیجیتال استارتاپ گردشگری تورلین را برعهده دارم. در این کتابخانه، کتب و مقالات مورد استفاده درباره حوزه بازاریابی دیجیتال آورده شده‌است.

تماس با من: javidali1379@gmail.com

شماره تلفن همراه: 09100658450

کتاب‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام کتاب نام نویسنده توضیحات
پرونده:2020-Influencer-Marketing-Playbook.pdf وبسایت معتبر Socialmediatoday.com در این کتاب به تفصیل درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و تغییرات آن در سال ۲۰۲۰ پرداخته شده است.
پرونده:Ebook-Google-Tag-Manager-for-Beginners-Analytics-Mania-1.pdf analyitcsmania توضیح کامل و جامع درباره نحوه کار با Google Tag Manager، یکی از ابزارهای کاربردی حوزه دیجیتال

برای اینکه بدانید کاربر زمانی که وارد وبسایت شما میشود چه کارهایی را انجام میدهد و آن کارها را دنبال کنید نیاز به Google Tag Manager خواهید داشت.

پرونده:How-to-build-your-online-business-from-0-to-10000.pdf Neil Patel این کتاب توسط Neil Patel ، یکی از ۳۰ کارآفرین برتر آمریکا نوشته شده است و در آن به طور مفصل به نحوه راه‌اندازی یک کسب و کار آنلاین و اینترنتی پرداخته شده است.

مقاله‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام مقاله فایل مقاله توضیحات
Social Media Calendar User Guide پرونده:Social Media Calendar User Guide.pdf در این مقاله به طور مفصل به نحوه به کار گیری شبکه های اجتماعی برای کسب و کار پرداخته شده است.

این مقاله به شما آموزش خواهد داد که چگونه با استفاده از تقویم شبکه های اجتماعی، استراتژی و برنامه مناسبی برای بازاریابی دیجیتال خود پیاده کنید.

تمرین‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمرین فایل تمرین توضیحات

مقالات[ویرایش | ویرایش مبدأ]

سایت‌ها [ویرایش | ویرایش مبدأ]

تصاویر[ویرایش | ویرایش مبدأ]

این تصویر بوم بازاریابی دیجیتال را نمایش می‌ دهد. در این بوم به طور کامل و مشخص به تمامی عوامل و اجزای مهم برای پیاده سازی یک استراتژی موفق برای بازاریابی دیجیتال یک کسب و کار پرداخته شده است.
cheat sheet به مجموعه‌ای از راهکارها و تکنیک‌های خاص گفته می‌شود که به طور خلاصه و فشرده در یک تصویر گنجانده شده است. در این تصویر تاکتیک‌های مورد نیاز بازاریابی دیجیتال رو مشاهده می‌کنید...

سایر [ویرایش | ویرایش مبدأ]