کتابخانه اختصاصی علیرضا غریب‌شاهیان

از گنجینه و دانشنامۀ تخصصی رشتۀ مهندسی صنایع
پرش به: ناوبری، جستجو

درباره کتابخانه[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نا م و نام خانوادگی.jpg
من علیرضا غریب شاهیان دانشجوی دانشگاه علم و صنعت هستم و علاقمند به مباحث مربوط به سیستم های مالی و تحلیل بازار میباشم.

این کتابخانه شامل مجموعه تمرینات و تحقیقات مربوط به درس مبانی مهندسی برق و تمرینات و تحقیقات درس جبرخطی و همچنین کتب و مقالات مختلف و مرتبط با رشته مهندسی صنایع که دراین زمینه کاربردی خواهد بود میباشد.

ارتباط با من:

ایمیل: alirezagharibshahian@gmail.com

کتاب‌ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام کتاب نام نویسنده عکس کتاب فایل کتاب توضیحات
بازاریابی محتوا گروه G_ADS
Content-marketing-book.png
پرونده:بازاریابی محتوا .pdf محتوا امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین ابزارهایی است که می‌تواند به شما برای افزایش دیده شدن و فروش کمک کند. ایجاد استراتژی محتوای کارآمد به طور سیستماتیک می‌تواند باعث افزایش تعامل با مخاطب (مشتریان بالقوه) و نرخ تبدیل (CR) شود.

در کتاب آموزش بازاریابی محتوا با چیستی بازاریابی محتوا آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه یک استراتژی کامل و بی نقص بازاریابی محتوا ایجاد کنید. همچنین در این کتاب با قیف بازاریابی و هدفگیری مخاطبان در هر مرحله از قیف به کمک بازاریابی محتوا آشنا می‌شوید.

در بخشی مجزا از این کتاب درباره ایجاد چارچوب و ساختاربندی تیم تولید محتوای کارآمد مطالبی را می‌خوانید و در ادامه برای یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان محتوا که همان یافتن ایده مناسب است، راه حل‌های عملی ارایه شده است. در بخش بعدی درباره مراحل تولید محتوا از ایجاد تقویم محتوا تا پیدا کردن نویسندگان مناسب و ابزارهای مورد نیاز برای تولید محتوا به تفصیل توضیح داده شده است.

بخش مجزایی از این کتاب به ترویج و افزایش دیده شدن محتوا اختصاص یافته است که با راهکارهای عملی کمک می‌کند تا محتوای سایت را در معرض دید مخاطبان خود قرار دهید. بخش مربوط به تجزیه و تحلیل محتوا و تاثیر آن بر اهداف بازاریابی کمک می‌کند تا بتوانید سنجش هوشمندانه ای از محتوای سایت داشته باشید. بخش پایانی کتاب بازاریابی محتوا به شما کمک خواهد کرد تا در مسیر تولید محتوا هر روز پیشرفت کنید و محتوای تاثیرگذارتری را ایجاد کنید و محتواهای قدیمی خود را بروزرسانی کنید.

تاکتیک های بازاریابی حسن قلی زاده
عکس جلد تاکتیتک بازاریابی.png
پرونده:تاکتیک های بازاریابی.pdf ازاریابی آنلاین به شما اجازه میدهد که مخاطبان خاص هدفگذاری شده را به راحتی پیاده کارده و برعکس بازاریابی سنتی بازگشت سرمایه داشته باشید.

دیدگاهی که در بازاریابی است این دارد وجود میان این با چه هزینه ای و با چه سرعتی باید انجام گیرد؟!!!

در این کتاب شما با دیدگاه های بازاریابی اینترنتی بیشتر آشنا می شوید، و سوالتی که شما به عنوان یک مدیر کسب و کار دارید را جواب می دهیم. در این کتاب کوچک اما ارزشمند ، در عین اینکه کوشیده است نکات تکنیکی و کاربردی در بازاریابی اینترنتی را به شما آموزش دهد، در جای جای این کتاب ، اخلاق حرفه ای و تخصصی و اصول اثربخشی این تکنیک های ارزشمند را برایمان خاطر نشان کرده است.

کارآفرینی حمیدرضا کریمی
عکس جلد کتاب کارآفرینی.png
پرونده:کارآفرینی.pdf تعداد بی شماري از انسانها در سراسر دنیا متوجۀ رؤیاهاي خود براي مالکیت و راه اندازي کسب و کـار شـده- 2 اند. به رغم کاهش سطح فعالیتهاي بازرگانی در ایالات متحدة آمریکا در مقایسه با رکورد چند سال قبل، کارآفرینی در این کشور همچنان رو بـه افزایش است. هر ساله، کارآفرینان آمریکایی بیش از 850 هزار کسب و کار جدید را راهاندازي نموده و سطح علاقـه بـه تعقیـب کـارآفرینی بعنـوان یک مسیر شغلی همچنان در تمام گروههاي سنی رو به افزایش است. 84 درصد کسانی که کسب و کار خود را راهاندازي کـردهانـد اینکـار را بـراي اولین مرتبه انجام میدهند. این روحیۀ کارآفرینی مهمترین عامل توسعۀ اقتصادي در تاریخ فعالیتهاي بازرگـانی اخیـر اسـت. در سراسـر دنیـا ایـن قهرمانان اقتصاد نوین در حال شکلدهی مجدد به محیط کسب و کار بوده و درصدد ایجاد دنیایی هستند تا شرکتهایشان بتوانند نقـش مهمـی را در زمینۀ حیات اقتصاد جهانی بازي کنند. شرکتهاي آنها با نیرویی خارقالعاده مبادرت به معرفی محصولات و خـدمات نوآورانـه نمـوده، مرزهـاي تکنولوژیکی را پشت سر گذاشته، مشاغل جدیدي را ایجاد کرده، بازارهاي خارجی را گشوده و در این فرآیند، فرصتهاي زیـادي را بـراي مؤسـسان خود ایجاد نمودهاند تا کاري را انجام دهند که از آن لذت میبرند.

این کتاب شما با را مبانی کارآفرینی و لزوم شکل گیری یک کسب و کار خلاق و نوآور آشنا میکند.

کتاب جبرخطی هافمن کنت هافمن

ری کنزی

(ترجمه جمشید فرشیدی)

عکس جلد کتاب هافمن.png
پرونده:کتاب جبرخطی هافمن .pdf

فصل اول – معادلات خطی

  • هیأتها
  • دستگاههای معادلات خطی
  • ماتریسها و اعمال سطری مقدماتی
  • ماتریسهای تحویل شده سطری پلکانی
  • ضرب ماتریسی
  • ماتریسهای معکوس پذیر

فصل دوم – فضاهای برداری

  • فضاهای برداری
  • زیر فضاها
  • پایه و بعد مختصات
  • خلاصه هم ارزی سطری
  • محاسبات مربوط به زیر فضاها

فصل سوم – تبدیلهای خطی

  • تبدیلهای خطی
  • جبر تبدیلهای خطی
  • یکریختی
  • نمایش ماتریسی تبدیلها
  • تابعکهای خطی
  • دوگان مضاعف
  • ترانهاده تبدیل خطی

فصل چهارم – جند جمله ای ها

  • جبرها
  • جبر جند جمله ایها
  • درون یابی لاگرانژ
  • ایده آلهای جند جمله ایها
  • تجزیه جند جمله ایها به سازه های اول

فصل پنجم – دترمینان

  • حلقه های جابجایی
  • تابع دترمینان
  • جایگشتها و یکتایی دترمینان
  • چند خاصیت دیگر دترمینان
  • مدول
  • تابع چند خطی
  • حلقه گراسمان

فصل ششم – فرمولهای متعارف مقدماتی

  • مقدمه
  • مقادیر سرشت نما
  • جند جمله ایهای پوچساز
  • زیر فضاهای پایا
  • مثلث بندی همزمان با قطری سازی همزمان
  • تجزیه به مجموع مستقیم
  • مجموعه های مستقیم پایا
  • قضیه تجزیه اولیه

فصل هفتم – فرمهای گویا و ژوردان

  • زیر فضاهای دوری و پوچساز
  • تجزیه های دوری و فرم گویا
  • فرم ژوردان
  • محاسبه سازه های پایا
  • خلاصه عملگرهای نیم ساده
  • فصل هشتم – فضاهای ضرب داخلی
  • ضربهای داخلی
  • فضاهای ضرب داخلی
  • تابعکهای خطی و الحاقیه
  • عملگرهای یکانی
  • عملگرهای نرمال

فصل نهم – عملگرهای روی فضاهای ضرب داخلی

  • مقدمه
  • فرمهای روی فضاهای ضرب داخلی
  • فرمهای مثبت
  • جند مطلب دیگر درباره فرمها
  • نظریه طیفی
  • چند خاصیت دیگر از عملگرهای نرمال

فصل دهم – فرمهای دو خطی

  • فرمهای دو خطی
  • فرمهای دو خطی متقارن
  • فرمهای دو خطی متقارن کج
  • گروههای حافظ فرمهای دو خطی
بازاریابی شبکه های اجتماعی گروه G_ADS
عکس جلد کتاب بازاریابی در شبکه های اجتماعی.png
پرونده:بازاریابی در شبکه های اجتماعی.pdf امروزه حضور در شبکه‌های اجتماعی به یکی از ضروریات کسب و کارهای آنلاین تبدیل شده است، چرا که مشتریان بالقوه آنها در شبکه‌های اجتماعی حضور دارند و نیز شبکه‌های اجتماعی پتانسیل خوبی برای افزایش آگاهی از برند و ارتباط با مشتریان دارند. حتی شاید بتوان گفت موفقیت یا شکست کسب و کارهای آنلاین می‌تواند رابطه مستقیمی با چگونگی حضور آنها در شبکه های اجتماعی داشته باشد.

حضور در شبکه‌های اجتماعی شاید به نظر ارزان باشد، اما در صورتی که بدون آگاهی از اصول و مبانی شبکه‌های اجتماعی باشد می‌تواند هزینه‌های گزافی را برای کسب و کارتان تحمیل کند.

در کتاب آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی شما با اصول و تکنیک‌های سودمند استفاده از شبکه های اجتماعی برای پیش‌برد اهداف تجاری خود آشنا می‌شوید.

تحقیق‌ها (جبرخطی)[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تحقیق فایل تحقیق توضیحات
سری اول پرونده:تحقیق سری اول جبرخطی .pdf تحقیق سری اول در رابطه با کاربرد جبرخطی و نرم افزار متلب در مهندسی صنایع و ویژگی های سایت دانشگاه MIT
سری دوم پرونده:تحقیق سری دوم جبرخطی.pdf ترجمه lec 2 : MIT Linear Algebra

تمرین‌ها (جبرخطی)[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمرین فایل تمرین توضیحات
سری اول پرونده:تمرین سری اول جبرخطی .pdf
سری دوم پرونده:تمرین سری دوم جبرخطی .pdf
سری سوم (قسمت اول) پرونده:تمارین سری سوم جبرخطی(قسمت اول).pdf
سری سوم (قسمت دوم) پرونده:تمارین سری سوم جبرخطی(قسمت دوم).pdf

تحقیق ها (مبانی مهندسی برق)[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تحقیق فایل تحقیق توضیحات
سری اول پرونده:تحقیق سری اول مبانی مهندسی برق.pdf تحقیق در رابطه با باتری ماشین ساختمان و مکانیزم آن
سری دوم پرونده:تحقیق سری دوم مبانی مهندسی برق.pdf LED ها دیود زنر و ...
سری سوم پرونده:تحقبق سری سوم مبانی مهندسی برق.pdf کاربرد و فناوری های استفاده ازانرزی خورشیدی

تمرین ها(مبانی مهندسی برق)[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمربن فایل تمرین توضیحات
سری اول پرونده:تمرین سری اول مبانی برق .pdf
سری دوم پرونده:تمرین سری دوم مبانی مهندسی برق.pdf
سری سوم پرونده:تمارین سری سوم مبانی مهندسی برق.pdf

مقالات[ویرایش | ویرایش مبدأ]

شماره مقاله عنوان مقاله فایل مقاله توضیحات
1 نرم افزار متلب پرونده:کاربرد متلب در صنایع.pptx توضیحاتی در رابطه با کاربرد نرم افزار متلب در رشته مهندسی صنایع (پاورپوینت)

منبع: www.irindustrial.blogfa.com

2 مقایسه ترموکوپل ها و RTD ها پرونده:تفاوت ترموکوپل ها و RTD ها .docx مقایسه ترموکوپل ها با RTD ها و بررسی تفاوت های آن
3 بانکداری اسلامی در برخی کشور های جهان پرونده:بانکداری اسلامی در جهان.pdf بررسی سیستم های بانکی اسلامی در برخی از کشور های جهان ازجمله ایران

سایت‌ها [ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان سایت آدرس سایت
سایت رسمی انجمن مدیریت پروژه ایران http://www.ipma.ir/
انجمن مدیریت ایران http://www.iranmanagement.org/
انجمن مهندسی صنایع کشور http://www.iiie.ir/
مرجع بین المللی پاورپوینت های آکادمیک https://www.slideshare.net/
مقالات فارسی https://www.sid.ir/
انجمن لجستیک ایران http://www.ilscs.ir/

تصاویر[ویرایش | ویرایش مبدأ]

انواع سنسور
موقعیت های شغلی مهندسی صنایع
نیروگاه­های خورشیدی متصل به شبکه (On-Grid): انرژی الکتریکی حاصل از این نوع نیروگاه­ها، مستقیما به شبکه سراسری برق تزریق شده و می توان از مزایای شبکه برق نیز استفاده نمود. نیروگاه­های خورشیدی متصل به شبکه شامل تعدادی پانل خورشیدی، اینورتر، تابلوهایAC  و DC و شبکه برق مناسب می باشند.
کارهای روزانه کارآفرینان موفق
درخت بازاریابی آنلاین

فیلم[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان فیلم فیلم توضیحات

مراحل ساخت باتری ماشین[ویرایش | ویرایش مبدأ]

ساختمان یک باتری ماشین و مراحل ساخت آن

مراحل تولید و ساختار سلول های خورشیدی[ویرایش | ویرایش مبدأ]

ویدیویی در رابطه با مراحل تولید انرژی خورشیدی و ساختار سلول های خورشیدی
انرژی خورشیدی و کاربرد آن ویدیویی در رابطه با انرژی خورشیدی و کاربرد پنل های خورشیدی
اهمیت استارتاپ ها و صنایع خرد اهمیت و ضرورت وجود استارتاپ ها
فن بیان در مهندسی صنایع نحوه کاربرد فن بیان در زمینه مهندسی صنایع

سایر [ویرایش | ویرایش مبدأ]