کتابخانه اختصاصی امیرحسین خسروی

از گنجینه و دانشنامۀ تخصصی رشتۀ مهندسی صنایع
پرش به: ناوبری، جستجو

درباره کتابخانه[ویرایش | ویرایش مبدأ]

من امیرحسین خسروی، دانشجوی مهندسی حمل و نقل ریلی راه آهن دانشگاه علم و صنعت هستم. زمینه صنعتی مورد علاقه من کارآفرینی،مدیریت و حوزه های مالی است.

راه تماس با من: amirkhosravi261@gmail.com

کتابنامه![ویرایش | ویرایش مبدأ]

بازاریابی

کتاب توضیحات
پرونده:Marketing 4-summary.pdf خلاصه ای از کتاب نسل چهارم فیلیپ کاتلر که در حوزه بازاریابی نگاشته شده است.
پرونده:مدیریت بازاریابی کاتلر.pdf خلاصه کامل کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
پرونده:Marketing Warfare.pdf خلاصه ای به زبان انگلیسی از کتاب Marketing Warfare
پرونده:اصول-بازاریابی-فیلیپ-کاتلر-فصل-های-یک-تا-یازده-ترجمه-مهدی-زارع.pdf فصل 1 تا 11 کتاب اصول بازاریابی کاتلر
پرونده:Content marketing.pdf کتابی در حوزه بازاریابی محتوا
پرونده:Epic-Content-Marketing-How-To-Tell-A-Different-Story-Break-Through-The-Clutter-And-Win-More-Customers-By-Marketing-Less.pdf کتاب کامل بازاریابی محتوا اثر جو پولیتزی به زبان انگلیسی
پرونده:SocialMediaMarketingforEntrepreneurs.pdf کتاب بازاریابی در شبکه های اجتماعی اثر جیمز بری به زبان انگلیسی

آموزش نرم افزار

کتاب توضیحات
پرونده:Microsoft-project-2013-step-by-step.pdf آموزش مرحله به مرحله نرم افزار کنترل پروژه MS Project 2013
پرونده:Excel training.pdf آموزش نرم افزار MS Excel
پرونده:Visio learning.pdf آموزش نرم افزار Visio
پرونده:WinQSB.ppt اسلایدهای آموزشی Win QSB
پرونده:Primavera.pdf آموزش نرم افزار Primavera
پرونده:Spss1.pdfپرونده:Spss (2).pdfپرونده:SPSS-IntroPrint.pdf مجموعه آموزشی نرم افزار SPSS
پرونده:Minitab Learning.pdf آموزش نرم افزار MiniTab
پرونده:GAMS1.pdf آموزش نرم افزار GAMS
پرونده:Aren-standard.pdf آموزش نرم افزار Arena

تحقیق ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تحقیق فایل تحقیق توضیحات
انقلاب الکتریسیته و انقلاب الکترونیک در صنعت پرونده:تاریخچه ی الکتریسیته (امیر حسین خسروی ـ ۹۵۴۳۳۰۹۹).pdf هفته اول
انتظارات از درس مبانی برق پرونده:انتظارات از درس مبانی برق (امیرحسین خسروی).pdf هفته اول
باتری لیتیم یون پرونده:Amirhosein Khosravi-95433099-Li-ion battery.pdf هفته دوم
سلول های خورشیدی - نوروز پرونده:Amirhossein Khosravi -95433099-PV Cells.pdf فروردین 98
تحقیق سری چهارم پرونده:95433099-تحقیق سری چهارم.pdf هفته چهارم

تمرین ها[ویرایش | ویرایش مبدأ]

نام تمرین فایل تمرین توضیحات
تمرین سری 1 پرونده:Amirhosein Khosravi-95433099-1st series.pdf هفته دوم
تمرین سری 2 پرونده:امیرحسین خسروی - 95433099-تمرین سری 2.pdf هفته چهارم
تمرین سری 3 پرونده:95433099-تمرین سری سوم.pdf
تمرین سری 4 پرونده:95433099-تمرین سری چهارم.pdf

مقالات[ویرایش | ویرایش مبدأ]

فایل مقاله توضیحات
پرونده:Brand image.pdf مقاله Elsevier درباره تصویر برند
پرونده:Customer reference marketing Conceptualization, measurement and link to.pdf مقاله درباره Customer Refrence Marketing
پرونده:Digital marketing strategies, online reviews and hotel performance.pdf Digital marketing strategies
پرونده:EFFECT of service recovery on customers.pdf Effect of service recovery on customers
پرونده:GAMIFICATION MARKETING.pdf Gamification Marketing
پرونده:Marketing and innovation.pdf Marketing and Innovation
پرونده:افزایش جذب انرژی خورشیدی با استفاده از روکش خود تمیز شونده سطوح شیشهای، به منظور.pdf افزایش جذب انرژی خورشیدی در پنل های خورشیدی
پرونده:افزایش عملکرد سلولهای خورشیدی رنگ دانهای با هم جذب.pdf افزایش عملکرد سلولهای خورشیدی
پرونده:طراحی درخت واره های خورشیدی بر پایه زیر ساخت های انرژی.pdf طراحی درخت واره های خورشیدی
پرونده:تعیین اهمیت ریسکهاي بازار در صنعت فتوولتائیک با استفاده از روش دیمتل.pdf ریسک هاي بازار در صنعت فتوولتائیک

سایت ها و مطالب کاربردی[ویرایش | ویرایش مبدأ]

عنوان لینک توضیحات
مجله ای معتبر در رابطه با کارآفرینی https://www.entrepreneur.com مجله و وبسایت آمریکایی است که اخبار مربوط به کارآفرینی، مدیریت کسب و کارهای کوچک را ارائه می دهد. این مجله برای اولین بار در سال 1977 منتشر شد.
وبسایت خبری در حوزه های مالی و کسب و کار https://www.businessinsider.com/ وبسایت خبری با رشد سریع در زمینه های مالی،رسانه،فناوری و سایر حوزه های مرتبط است که در سال 2007 کار خود را شروع کرد.
کاربرد هوش مصنوعی در خانه های هوشمند https://http://yon.ir/DmzoN ایده ی داشتن یک خانه هوشمند به قرن ها پیش بر می گردد. به طوریکه می توان گفت بشر از زمانی که پا به این دنیا گذاشته، به فکر یک زندگی راحت بوده و ...
چرا می‌گوییم گرافیک دیزاین ؟! چرا نمی‌گوییم طراحی گرافیک ؟ http://bit.ly/2UY2btj دیزاین چیست ؟
تولید محتوا http://bit.ly/2UMcoEa پول توشه؟ چجوری یاد بگیرم؟ (پاسخ به سوالات پیرامون شغل تولید محتوا)
برندسازی دربرابر بازاریابی؛ راهکارهای نوآورانه در بازار دیجیتال امروز http://bit.ly/2IMnUhq برندسازی و بازاریابی مسائلی هستند که شاید در دنیای پررقابت امروز، تشخیص آن‌ها دشوار شود. این مسائل برای کسب‌وکارها حکم مرگ‌وزندگی دارند.
راهنمای جامع بازاریابی برای استارتاپ‌ها http://bit.ly/2Wa4nKR فرایند بازاریابی برای استارتاپ‌هایی که با منابع محدود مواجه‌اند و هنوز به‌عنوان کسب‌وکاری نوپا در ابتدای مسیرشان هستند، مرز بین پیروزی و شکست است.
راهنمای جامع توسعه قیف فروش http://bit.ly/2GGD589 قیف فروش بخش مهمی از فرایند فروش است که تجربه‌ی مخاطبان بالقوه از شرکت را شکل می‌دهد و عامل تعیین‌کننده‌ی خرید نهایی شناخته می‌شود.
اطلاعات خرید کاربران، زیربنای کسب و کار بزرگ تبلیغاتی آمازون http://bit.ly/2GNkw3B دیتا امروز به عنصری ارزشمند تبدیل شده است. آمازون به‌عنوان غول تجارت الکترونیک جهان، اطلاعات فراوانی از خرید مشتریان دارد و با استفاده از آن‌ها، می‌تواند تبلیغات هدفمند بفروشد.
موفقیت بازی فورتنایت؛ بهترین نمونه بازاریابی رشد http://bit.ly/2IW0x4h فورتنایت یکی از موفق‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است که با روش‌های مناسب بازاریابی، توانست رشد سریعی را در تعداد کاربران و علاقه‌مندان، رقم بزند.
همه چیز در مورد معاملات یکی بخر دوتا ببر http://bit.ly/2GMnllf دیدن جمله‌ی «یکی بخر، دوتا ببر» هر مشتری را برای خریدن یک کالا وسوسه می‌کند اما آیا این معاملات واقعا به نفع مشتری بوده یا نوعی تخفیف فریبنده هستند؟
معرفی کتاب: گاو بنفش اثر ست گادین http://bit.ly/2L9iwH3 کمتر نویسنده‌ای در سال‌های اخیر، تأثیر و محبوبیت ست گادین را داشته است. ست گادین کتاب‌های زیادی در حوزه‌ی موفقیت در کسب‌وکار، به‌‌ویژه بازاریابی نوشته است. او را با طرزفکر متفاوتش می‌شناسند. مخالفان و موافقان بی‌شماری دارد و درست همین تجربه‌ی شخصی را در کتاب‌هایش می‌توانید ببینید.
تأثیر گوشی‌های هوشمند در پیشرفت صنعت تراشه http://bit.ly/2V3iYuQ گوشی‌های هوشمند بدون شک اصلی‌ترین نیروی محرکه‌ای هستند که صنعت تراشه ها را رو به جلو حرکت می‌دهند. علاوه بر این، حالا در کنار بخش پردازنده و پردازنده گرافیکی، روزبه‌روز به تراشه‌های مجهز به سخت‌افزارهای مربوط به یادگیری ماشینی افزوده می‌شود. در کنار این پیشرفت‌های به دست آمده، باید خاطرنشان کنیم که تراشه‌های موبایل هنوز هم پتانسیل بسیار زیادی برای پیشرفت دارند.
مروری بر تاریخچه تکنولوژی شارژ بی‌سیم http://bit.ly/2WaAc65 گاهی اوقات از این تکنولوژی تحت عنوان «شارژ القایی» (inductive charging) یاد می‌شود زیرا از طریق القا، برق منتقل می‌شود. این تکنولوژی اصلاً جدید نیست و سابقه‌ی آن به برج تسلا برمی‌گردد که در سال ۱۹۰۱ ساخته شد و تسلا معتقد بود که انتقال بی‌سیم برق آینده را شکل خواهد داد. بعد از دهه‌ها تلاش زیاد، بالاخره این فناوری به گجت‌های مصرفی راه پیدا کرد.
شبکه‌های اجتماعی مجازی و آسیب‌های اجتماعی http://bit.ly/2Vx4SBs قرن بیست و یکم با پیشرفت‌های خیرهکننده در فناوری اطلاعات و ارتباطات، جهان را به سوی «دهکدۀ جهانی» رهنمون ساخته که شاخصه‌های اصلی آن، از بین رفتن فاصله‌ها، زمان و مکان است. این تحول همچنین باعث در هم ریختن نظامها، سازمان‌های ملی موجود، شیوه‌های رفتاری و آسیب‌های اجتماعی مختلف بر شهروندان شده است.سهولت در شکلگیری و گسترش شبکه‌های اجتماعی مجازی توسط افراد و گروه‌هایی که میتوانند اهدافی مغایر با اهداف رسمی و قانونی موجود در یک جامعه داشته باشند؛ عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی را با چالشها و بحران‌هایی مواجه ساخته است...
اینترنت اشیاء در تیررس اسلحه هکرها http://bit.ly/2Lb57yk بدون شک، تعداد دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) در آینده به رقمی بسیار بزرگ خواهد رسید. اما در کنار هر فناوری جدیدی، پای مسائل امنیتی نیز در میان است. طبق آمارها، بیشتر دستگاه های متصل به اینترنت اشیا از حفاظت کافی برخوردار نیستند و با این که به کارگیری فناوری IoT در زیرساخت های حیاتی با مزیت های فراوانی همراه است، اما مخاطراتی جدی نیز در پی دارد؛ کافی است به حادثه باتنت Mirai نگاهی انداخت.
ایده کامپیوتر شبکه اوراکل: آنها بیش از حد جلوتر از زمان خودشان بودند… http://bit.ly/2WaBNsB اوراکل به چند دلیل میانه‌ی خوبی با گوگل ندارد. گوگل یکی از پایه‌های امپراطوری خود یعنی سیستم عامل اندروید را براساس زبان برنامه‌نویسی مبتنی بر جاوا ساخته است که توسط یکی از بزرگترین زیرمجموعه‌های شرکت اوراکل، یعنی سان مایکروسیسیتمز خلق شده است. به‌خاطر همین موضوع، این دو شرکت سال‌هاست که پیگیر کارهای قضایی هستند. گوگل در چند مرحله از دادگاه‌ها پیروز شده اما آخرین مرحله‌ی دادگاه تنها یک برنده داشت و آن هم اوراکل بود؛ دادگاه فدرال ایالات متحده استفاده‌ی گوگل از جاوا را غیرمنصفانه تشخیص داد و اکنون هم پرونده به دادگاه‌های زیرمجموعه برای ارزیابی میزان صدمات و پیامدهای اقدام گوگل ارجاع داده شده است و این مرحله هنوز هم در جریان است. البته سوال اینجاست که آیا نبرد آنها صرفا بر سر این برنامه و دزدیده شدن رویای اوراکل توسط گوگل است یا خیر؟ به‌نظر می‌رسد که ریشه‌ی این رقابت و اختلاف را باید در زمان‌های دورتری جستجو کنیم. در این مقاله به داستان کامپیوتر شبکه یا همان NC می‌پردازیم که ایده‌ی آن از لری الیسون شروع شد.
آیا آینده موسیقی می‌تواند با هوش مصنوعی گره بخورد… http://bit.ly/2LjfL6i در سپتامبر ۲۰۱۸ (ماه گذشته)، تارین ساترن به اولین هنرمندی تبدیل شد که یک آلبوم را به‌طور کامل با استفاده از هوش مصنوعی تولید کرد. صنعت موسیقی به لطف فناوری همواره دستخوش تغییرات بوده‌ است؛ از ضبط چند قطعه (multi-track recording) گرفته تا لوپ پدال‌ها و نرم‌افزارهای تولید دیجیتال. هوش مصنوعی قرار است تغییراتی بنیادی در این صنعت به‌وجود آورد، اما مانند دیگر فناوری‌های نوپا، نقاط ضعف و قوت این فناوری هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
دانستنی‌های نسل پنجم شبکه تلفن همراه http://bit.ly/2ULc3S0 بهره‌برداری آزمایشی از نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) در حالی در کشورمان آغاز شده است که هنوز تردیدهای زیادی در خصوص استانداردها و ساختارهای درنظر گرفته شده برای این تکنولوژی، حتی در ابعاد جهانی وجود دارد. با این اوصاف، آشنایی با تعاریف، استانداردها و فناوری‌های ادغام شده در جدیدترین نسل شبکه تلفن همراه، خالی از لطف نخواهد بود.
مادربوردها چگونه ساخته می‌شوند؟ http://bit.ly/2DCo07c آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید که یکی از مهم‌ترین سخت‌افزارهای موجود در بطن چهارچوب کیس چیست؟ پردازنده مرکزی؟ کارت گرافیک؟ دیسک سخت؟
نگاهی به رشد شگفت‌انگیز کمپانی هواوی http://bit.ly/2Wibotf این کمپانی نماد مهمی برای صنعت تکنولوژی کشور چین محسوب می‌شود. شرکت هواوی طی چند سال از ساخت تجهیزات سوئیچینگ مخابراتی، به یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بین‌المللی در زمینه تکنولوژی بدل شده است.

اگرچه بسیاری از افراد با شنیدن نام آن به یاد گوشی‌های هوشمند می‌افتند، اما این کمپانی در بسیاری از دیگر زمینه‌ها هم فعالیت می‌کند که از بین آن‌ها می‌توانیم به سرویس‌های ابری و هوش مصنوعی اشاره کنیم.

رمز و راز ارزشمند شدن کمپانی مایکروسافت http://bit.ly/2V2eYuP همین چند سال قبل، اگرچه مایکروسافت همچنان شرکت بزرگ و سوددهی بود، اما در زمینه‌ی فناوری‌های نوین مانند موتورهای جستجو، تبلیغات آنلاین و پردازش ابری حرفی برای گفتن نداشت. در یک دهه منتهی به پایان سال ۲۰۱۲، ارزش سهام مایکروسافت فقط ۳ درصد رشد داشت. اما حالا اوضاع برای این کمپانی کاملاً بر وفق مراد است.

مایکروسافت و اپل مشغول رقابت تنگاتنگی برای گرفتن مقام با ارزش‌ترین کمپانی جهان هستند و ارزش هر دو کمپانی در حال حاضر حدود ۸۵۰ میلیارد دلار است. سؤالی که در این جا مطرح می‌شود، این است که مایکروسافت چگونه توانست به این موفقیت برسد؟

دنیای منبع باز http://bit.ly/2GKKtPR امروزه عبارت «نرم افزار منبع باز» در گفتگو‌های روزانه ی ما زیاد استفاده می‌شود اما بیشتر کسانی که این عبارت را می‌گویند یا آن را می‌شوند، اطلاعات درستی در موردش ندارند. نخستین پرسشی که من درباره ی نرم افزار منبع باز داشتم را به خاطر می‌آورم؛

«یک کُد است؟ مانند فایل‌های بزرگ با توابع پیچیده ای که هیچ چیزی درباره ی آن‌ها نمیدانم؟»

پاسخ این است، که این طور نیست. نرم افزار‌های منبع باز (OSS مخفف Open Source Software) دارای کُد‌های پیچیده نبوده و تعداد کمی از آن‌ها پیچیدگی‌های زیادی دارند. در حقیقت، بیشتر نرم افزار‌های منبع باز دارای کُد‌های ساده ای هستند که توسط افرادی در محدوده ی سنیِ ۱۲ تا ۸۰ سال در سراسر دنیا نوشته شده‌اند.

بیشتر کسانی که نرم افزار‌های منبع باز بی نظیری را نوشته اند، آن را به عنوان یک تفریح یا کاری در زمان فراغتشان انجام داده‌اند.

فیلم و تصاویر[ویرایش | ویرایش مبدأ]

فیلم توضیحات
https://www.aparat.com/v/QEpW8 فیلمی درباره CNTها و کاربردهای آنها
https://www.aparat.com/v/Yab9u نحوه ساخت و کارکرد دیودها
https://www.aparat.com/v/Edouv آشنایی با دیودها و کاربرد عملی آن در یک مدار
https://www.aparat.com/v/ywQg2 سلولهای فتوولتائیک و بررسی عملکرد آنها
https://www.aparat.com/v/QD4wv مطالب جالب در رابطه با سلولهای خورشیدی
https://www.aparat.com/v/2ILOt راهنمای ساخت سلول خورشیدی در خانه!
https://www.aparat.com/v/PD3Ce لباس های هوشمندی که الکتریسیته تولید می کنند!
https://www.aparat.com/v/ZyBJs دیجیتال مارکتینگ چیست؟
https://www.aparat.com/v/E938e نکات جالب دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهای کوچک
https://www.aparat.com/v/970lZ مصاحبه ای با بزرگان بازاریابی در رابطه با تازه های بازاریابی !
تصویر موضوع
Digital-Branding-infographics.jpg
چرا از اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال استفاده کنیم ؟

از فیسبوک گرفته تا اینستاگرام و گوگل ، یک بازاریاب دیجیتال معمولا در بسیاری از پلت فرم ها فعالیت می کند . در اینفوگرافیک کاربردهای اینفوگرافیک در بازاریابی دیجیتال بیان شده است .

001.jpg
برخورداری از رویکرد مناسب و ارتباط مؤثر با مشتریان، متضمن رسیدن به اهداف مالی شرکت است. از زمانی که سرنخ به فرآیند فروش شرکت وارد می‌شود تا وقتی که فروش قطعی به وی محقق شود، فرآیند فروش یک شرکت را شکل می‌دهد که بسته به حوزه فعالیت، نوع محصولات و خدمات و یا نوع مشتریانی که مخاطب شرکت هستند، کاملا متفاوت خواهد بود. لزوم داشتن ارتباط مؤثر در مراحل فروش، پیاده سازی صحیح فرآیند اختصاصی هر سازمان در سیستم CRM آن است. در اینفوگراف زیر به مزایای به کارگیری نرم افزار CRM در بخش فروش سازمان‌ها و دلایل محبوبیت آن اشاره شده است. استفاده از APP موبایل و یکپارچگی کانال های ارتباطی می‌تواند مزایایی مانند کاهش هزینه‌های بازاریابی، افزایش نرخ تبدیل فروش، افزایش جریان نقدینگی، افزایش بهره‌وری، افزایش نرخ نگهداری، افزایش فروش و … به ارمغان بیاورد.
Crm-software-future-infographic.jpg
وجود شرایط جهانی شدن و پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌ها را در معرض رقابتی سنگین قرار داده است؛ به ‌طوری‌ که در این دوران، شرکت‌ها به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عنوان ابزاری برای افزایش سودآوری خود می‌نگرند. بسیاری از محققین و پژوهشگران، نرم افزار CRM را حلقه واسط بین مردم، فرآیندها و تکنولوژی دانسته و آن‌ را راهکاری برای جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان جهت ایجاد روابطی قوی‌تر با آن‌ها می‌دانند. متخصصان نرم افزارهای سی آر ام در پیش‌بینی و تحلیل‌های خود اعتقاد دارند که با به‌کارگیری برخی تغییرات در صنعت سی آر ام که به برخی از آن‌ها در این اینفوگرافیک اشاره شده است، تحول عظیمی در این صنعت رخ داده و افزایش بهره‌وری در کسب‌وکار را امکان‌پذیر خواهد کرد.
Logo-Attributes.jpg
با شنیدن نام کمپانی‌ها و برندهای مطرح دنیا، اولین تصویری که در ذهن ما ایجاد می‌شود لوگوی آن برند است. طراحی لوگو یک مبحث بسیار حساس و کاربردی برای هر برندی محسوب می‌شود که نیازمند توجه به المان‌های بسیار گسترده‌ای است. به طور کلی لوگو نشان دهنده هویت یک کمپانی و محصولات و خدماتی است که به مردم ارائه می‌دهد.

سابقه طراحی نشانه به زمان‌های بسیار قدیم بر می‌گردد. انسان‌های اولیه برای انتقال مفاهیم، علائمی را روی دیوار غارها ثبت می‌کردند و هر کجا آن علامت دیده میشد، مفهوم واحدی را به مخاطب و بیننده منتقل می نمود. بعد از تحولات مربوط به ثبت نشانه‌ها در دیوار غارها، کم کم حروف و به دنبال آن خط ابداع شد. این موضوع بیانگر اهمیت تصویر در انتقال مفهوم است.

برخی لوگوها به طور مشخص نام یا فعالیت شرکت را نمایش می‌دهند و برخی نیز به شکلی کاملا هوشمندانه ذهن مخاطب را درگیر می‌کنند.

پس از بررسی لوگوی ۲۰۰۰ کمپانی موفق در آمریکا، نتایجی به دست آمد که در این اینفوگرافیک زیر آن را مشاهده می‌کنید.

Color-marketing.jpg
یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت فروشندگان در بازار رقابتی امروز، توجه به نکات ریزی است که مشتری را ترغیب به خرید از یک فروشگاه خاص می کند. همه ما در مواجهه با کالایی که قصد خرید آن را داریم، هم به کارایی و قیمت محصول توجه می‌کنیم و هم به خصوصیات ظاهری آن. اما جالب است بدانید که بر اساس تحقیقاتی که اخیرا صورت گرفته است، رنگ و شکل ظاهری، درصد بسیار بالایی از توجه افراد رو به خود جلب می‌کند، به‌طوری که حتی در مواقعی نقش کلیدی را در خرید آن‌ها ایفا می‌کند.

هر یک از رنگ هایی که در فروشگاه‌های بزرگ و بر روی محصولات ‌آن‌ها می‌بینید، مطمئنا تنها به صرف زیبایی آن رنگ انتخاب نشده اند. بلکه بررسی های زیادی مبنی بر تاثیر این رنگ روی افراد و پیش بینی رفتار مشتری انجام شده است. هر فروشگاهی با توجه به خدمات متفاوتی که ارائه می دهد، رنگ خاصی را به‌عنوان نماد محصول یا بیزینس خود در نظر می‌گیرد. به‌طور کل، در دنیای امروز که رقابت بین کارایی محصولات تا حد بسیار زیادی تنگاتنگ است، زیبایی در طراحی محصول و همین‌طور طراحی محیط فروش، می‌تواند به‌عنوان یک عامل مهم، اظهار وجود کند.

Infographic-What-is-OI.jpg
2012 OI-Infographic.jpg
نوآوری باز یک پارادایم است که فرض می‌کند شرکت می‌تواند و باید از ایده‌ها و مسیرهای داخلی و خارجی به بازار، به عنوان وسیله ای برای سرعت بخشیدن و بهبود فناوری و نوآوری محصول خود، استفاده کند.
Amazinguberfacts-infographic.jpg
اوبر یک سرویس هم سفری آنلاین است که از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند به طور خودکار مسافرین را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد. مشتریان از طریق اپ تلفن تقاضای سواری کرده و موقعیت رانندهٔ خود را ردیابی می‌کنند. رانندگان اوبر از خودروی شخصی خود استفاده می‌کنند. اپ اوبر به طور خودکار کرایه را محاسبه کرده و پرداختی را به راننده منتقل می‌کند. با افزایش محبوبیت شرکت‌هایی چون اوبر، بسیاری از شرکت‌های دیگر مدل کسب و کار آن را تکرار کرده و این روند به «اوبری سازی» مشهور شده است. در بسیاری از شهرها، اوبر مورد حملات شدید صنعت تاکسیرانی قرار گرفته‌ است و آن را به عملیات تاکسیرانی غیرقانونی، پایین آوردن قیمت و خدمات ناایمن متهم می‌کنند.
Marketing-tips-for-internet-business.jpg
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی الکترونیکی روشی از بازاریابی است که با استفاده از فن آوری های دیجیتال، به مخاطبان دسترسی پیدا کرده و طی فرایندی، آنان را به مشتری مبدل می‌سازد. در این نوع بازاریابی، می توانید پیامها را به گونه ای طراحی کنید تا به طور کامل پاسخگوی نیازها و خواسته های معین مخاطبان باشد. در تبلیغات دیجیتالی میتوان براحتی و با صرف زمان و هزینه کم، پیام بسیار جذابی طراحی کرد که ضمن اطلاع رسانی سریع و دقیق جایگاه خود را در فضای مجازی ارتقا دهید.
7-fails-about-email-marketing.jpg
ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیل سال‌هاست برای بازاریابان جذابیت خاص خود را دارند و هیچ شرکتی از گوگل گرفته تا شرکت‌های نو پا قدرت آن را نادیده نمی‌گیرند. هر چند گروهی، از روش‌های درست و اخلاقی برای این کار استفاده نمی‌کنند اما تجربه نشان داده مخاطبان به ایمیل‌های حرفه‌ای اعتماد می‌کنند و برای آنها اهمیت دارد.

در این اینفوگرافیک به ۷ اشتباه رایج برای ایمیل مارکتینگ پرداخته و پاسخ درست به آن را ارائه خواهیم نمود.

Content Marketing-table.jpg
جدول تناوبی بازاریابی و تولید محتوا هم ساخته شد. این جدول تناوبی در ۸ بخش به شما مسیر و راهکار انواع تولید محتوا را نشان می‌دهد. کافیست استراتژی خود را تدوین کرده و مسیر خود را رسم کنید.